ener0
Admin
Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 330
|
|
reg |
|
Rejestrując się potwierdzasz, że akceptujesz regulamin.
§1. Informacje ogólne.
1. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników. Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami
2. Posty zawierające tresci erotyczne, wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierajace dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora.
3. Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych.
4. Forum to nie śmietnik – jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie.
Masz kilkanaście słówek do zamieszczenia? Zrób to w jednym poście!
5. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane.
6. Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.
7.Administratorzy, Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.
8. Na forum mogą być zarejestrowani TYLKO uczniowie klasy a która rozpoczęła rok szkolny w 2007 roku;] Lo2 w Opolu.
9. W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.
10. Zapoznaj się z informacjami zawartymi na http://www.netykieta.prv.pl/
11.Aby dobrze zadawac pytania zapozaj sie z http://rtfm.bsdzine.org/ ta strona nie jest wsparciem technicznym, jedynie informacją
12.Administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników.
13.Zmianach w regulaminie informować będziemy na forum.
14.Na podforach moga obiązywac inne zasady.
15. Admin i moderator mają zawsze racje ;p.
§2. Avatary,podpisy,linki,obrazki
1.Sygnatura (podpis) powinna być stosunkowo krótka - najwyżej 4-5 linijek (lub obrazek o podobnej wysokości).
2.Avatary i podpisy nie moga: zawierać wulgaryzmów, propagowac narkotyki, obrażająć inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierajać informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniajać się do łamania praw autorskich, zawierajać dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresów do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. Avatary i podpisy, które nie bedą zgodne z regulaminem będą kasowane bez dalszego informowania autora.
§3. Rangi
Na forum obowiązują następujące rangi:
NEWBIE-0-39 postów*-
Uczeń 40-79 postów*-
Padawan 80-119 postów*-
Rycerz 120-159 postów*
Wojownik 160-999 postów*-
Mistrz 1000-X postów*-
Mod-ranga specjalna-
Admin-ranga-specjalna-
* może ulec zmianie.
_________________ odpierdolcie sie od mojej gramatyki!!! |
|